wtorek, 12 lutego 2013

walentynki ♥

Coraz częściej na blogach innych nastolatek można spotkać się ze stwierdzeniem
"NIE OBCHODZĘ WALENTYNEK", "MAM TO GDZIEŚ -_- "
Dobra, rozumiem, nie wszyscy muszą wielbić ten dzień, ale co takie 13,14 latki mogą na temat miłości wiedzieć ?!
Tak, wiem zaliczam się do tej grupy osób i otwarcie mogę przyznać, że jeszcze nie mam chłopaka, ale nie zależy mi na tym, przyjdzie na to jeszcze czas ;) Owszem czasem denerwują mnie osoby, które w publicznych miejscach mało powiedziane, całują się. Lecz nie zakładam z góry, że wszyscy faceci to dupki (może większość, ale bez przesady :D ) Nie mam nic do tego dnia, gdyż jest nawet w porządku, ludzie wydają się być w tedy milsi i bardziej uśmiechnięci ;)
To tylko takie moje rozmyślenia, fanaberie na ten temat ;)
Pospamuje Wam teraz zdjęciami i gifami <33





WILD CHILD <3
LOL ♥ ♥ ♥






7 komentarzy:

  1. dokladnie, ja lubie walentynki mimo iz nie mam chlopaka obecnie :)

    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam walentynki <3
    Super post, zapraszam do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowyy blog zapraszam do mniw http://lauraplanet2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te walentynki tyle z nimi problemów ;p

    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam walentynki z moim facetem caaaaaaly zwiazek haha :)
    obserwujemy moze?:D

    OdpowiedzUsuń