wtorek, 19 lutego 2013

ćwieki? a może koronka !?

Okej... ostatnio długo nie pisałam, nie miałam pomysłu na posta... hmm... w dalszym ciągu nie mam pomysłu, więc może na rozluźnienie post o modzie ! Nie nudzą Was posty na temat problemów nastolatków ? (proszę o odpowiedź ;) )
A więc ostatnio w modzie były ćwieki, były one wszędzie ! Naprawdę wszędzie !
 
Myślicie, że zostaną one jeszcze na naszych ubrankach na długo ?
Ostatnio zauważyłam w sklepach duuużo koronki.
Na wielu bluzeczkach jest piękne obszycie z tyłu koronką. I pastelowe kolory do tego... tak, tak te zestawy były absolutnym krzykiem mody w lecie ubiegłego roku, a czy do Nas wrócą ? Ćwieki, a koronka to zupełnie przeciwieństwa... Koronka, dziewczęta, a do tego pastelowe kolorki, a ćwieki bardzo "agresywne" ;)
Co Wy myślicie na ten temat ? Ćwieki zostaną czy powróci koronka ?

















5 komentarzy:

  1. :) Jak widzę jesteś początkująca :) chcesz to mogę ci trochę pomóc albo zacząć z tobą współpracę :) Jak jesteś zainteresowana to napisz ma maila : natalia.bialkowska@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A przy okazji mój blog : marchewalaugh.blogspot.com serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem która gwiazda załozy te 1 buty

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie by było te style pomieszać ;D
    pastele i ćwieki ...:D

    OdpowiedzUsuń