czwartek, 14 lutego 2013

Najlepsi przyjaciele... nigdzie bez siebie się nie ruszą . Wszystko robią razem ! ojj.. jakie to słodkie ♥
Nastolatki, które znają się na życiu, wiedzą jakie to życie jest okrutne i beznadziejne ! Takie best friends, które sobie pomagają, a skrycie doprowadzają do tego, aby zniszczyć tą drugą. To jest podłe... Jednak takie "przyjaźnie" zdarzają się i dziś. Dopiero po czasie dowiadujemy się jaka ta druga osoba, niby najlepsza, bo przecież przyjaciółka, jest fałszywa. Początkowo trudno w to uwierzyć, człowiek się buntuje, przeciwko samemu sobie, bije się z myślami... Po dłuższym lub krótszym czasie przyznaję rację, samemu sobie, ponieważ z tyłu głowy była zawsze taka myśl.
Sama przeżyłam kiedyś taką przyjaźń, jednak teraz okazuje się, że ta osoba nie jest wcale taka zła jaka się wydawała... Sama zaprzeczyłam w ten sposób temu co napisałam wyżej, no, ale cóż czasem tak bywa...
A Wy, przeżyliście już takie "fake friends" ? :)

PS. A co myślicie na temat przyjaźni damsko-męskiej ? Właśnie myślę nad takim postem :)












7 komentarzy:

  1. ojj chciała bym znaleźć taką prawdziwą przyjaźń, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń jest cudowna :)
    Dzięki za obserwację , ja również obserwuję , pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjaźń to wspaniała relacja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czytam ten post i wyraża on to co teraz czuję.. dowiedziałam się właśnie o rzeczy która zrobiła moja przyjaciółka i najgorsze jest to, że ona myśli, że nic złego nie zrobiła i że cała wina jest po mojej stronie. jak mówią "nigdy nie walcz o przyjaźń – o prawdziwą nie musisz a o fałszywą nie warto". zobaczę co dalej. dzięki za możliwość przeczytania notki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo,że chodź kilka osób czyta moje notki. :)

      Usuń
  5. To wspaniałe uczucie - mieć przyjaciela :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń